lørdag 31. mars 2012

Påskeferie

Tre dager i Oslo holdt lenge for min del, og i dag har jeg sovet sinnsykt lenge. Var deilig å komme hjem, og helt herlig å tenke på at jeg har en hel uke med ferie nå, før jeg skal jobbe litt igjen. Planene er vel egentlig ikke så mange. Jeg har tatt fram igjen sommerbilen min, og skal ordne og fikse litt på den før den skal EU-godkjennes og selges. Skal nyte den siste tiden med go'bilen min. På mandag reiser jeg og kjære noen dager på fjellet, noe jeg gleder meg utrolig masse til. Er så godt å reise opp dit og bare slappe av, uten telefon, data og andre teknologiske duppeditter. Nå løy jeg vel litt, for vi har faktisk tv da..men allikevel.

Med tanke på at jeg straks er 28 uker på vei, så er det ikke veldig store forandringer. Fortsatt litt kynnere, og magen vokser stadig. Tilogmed bestekompisen til min kjære klarte å presse ut av seg istad hvor tjukk jeg hadde blitt. Haha. De var så søte der dem stod og maste på om prinsessa sparka akkurat da, slik at han også kunne få kjenne - men nei, da var hun jo helt rolig. Egentlig helt greit for meg, for magen er ikke allemannseie, selv om MANGE tror det. Hører helt utrolige historier fra venninnene mine, som har opplevd sykt mye ubehagelig med babymagen sin. Synd at noe man skal være så stolt av, innimellom blir noe man blir nødt til å "gjemme" litt, for at ikke alle skal bortpå å ta på.
Ellers har bevegelsene til frøkna i magen blitt mye større (om man kan si det på den måten?), for når hun beveger seg nå, så beveger nesten hele magen seg også, og ikke bare en liten del. Om hun sparker nå, så bruker hun både armer og bein, og det sees flere steder på magen. Utrolig morsomt og fasinerende. Har prøvd såå mange ganger å få det hele på film, og på UL sa dem jo at hun var såååååå fotogen - jeg vet nå ikke helt jeg :-)

Nå skal jeg ta en tur på badet og fikse meg litt, for jeg har nemlig bedt meg selv på taco hos foreldrene mine idag- da kjæresten har guttedag med øl og fotball.
:-)
Adios


//weheartit.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar