mandag 9. april 2012

Statusoppdatering uke 29

Tiden flyr av sted, og jeg føler jeg kanskje kan slenge ut en ny statusoppdatering. Har kortet ned litt, for blir veldig mye repetisjon.

Termin ~ 28 juni
På vei ~ 29+1 (jordmor's regning) 28+6 (min regning)
Igjen til termin ~ 11 små uker
Kjønn ~ Jeg tror vi alle får et stort sjokk om det kommer ut en gutt i hvertfall
Utålmodig ~ Litt opp og ned egentlig
Hodet festet ~ Tviler
Aktivitet i magen ~ Javisst :-) Har begynt å kjenne at hun faktisk er ganske stor nå. Kan liksom kjenne litt hvordan hun ligger og sånn
Bestemt navn ~ Tja, vi har vel egentlig det, selv om jeg har vært veldig sånn at ikke noe skal være 100% bestemt
Vektøkning ~ Nå vet jeg ikke. Begynner å bli en stund siden jeg var på forrige kontroll, da jeg ikke kunne komme på timen den 28 mars. Legen vurderte det slik at jeg egentlig ikke trengte ny kontroll før 18 april (med tanke på at alt vært veldig bra). Blir spennende å se, da jeg plutselig har begynt å få litt mage. Vesla skal jo også veie over 1 kg nå også, så hvor mye veier vi nå tro?
Utstyr ~ Har en del 
Mangler av utstyr ~Barnevogna skal bestilles i morgen, stellekommoden avtaler vi å hente sammen med vogna, babycall, vippestol, babygym pluss alt av stelleprodukter - bleier, oljer, salver, termometer, håndkler osv 
Vann i kroppen ~ Føler meg litt hoven innimellom, så spørs nok kanskje
Melk i brystene ~ Joda , har vel kanskje det ..
Om fødselen ~ Veldig spent på hele opplevelsen, fra første ri/vannet går til hun er ute
Plager ~ Vondt i ryggen og har begynt å får litt leggkramper. Au!
Strekkmerker ~ Neheiii :-)
Oppegående ~ Kan vel si det sånn når jeg fortsatt jobber 80% og har hatt jobbhelgene mine til nå. Men for å være ærlig, så kjenner jeg at det begynner å bli litt nok nå. Arbeidskontrakta mi på sjukehjemmet har blitt til at kun er tilkallingsvikar framover, og det tror jeg blir helt ok. Vi får se hvordan det blir med barnehagen når vi starter opp igjen etter ferien. Kjenner det kanskje kunne vært greit med en fridag til ....
Sulten ~  Skulle helst ha spist hele tiden , men mer for at jeg er rastløs enn sulten tror jeg 
Høygravid ~ Neinei. Magen spratt jo ikke ut, før nå omtrent.
Matkikk ~ Solo 
Kynnere ~ Ja.
Tungt ~ Ja, det begynner å bli det synes jeg 


Så sånn er det.
Har merket at å blogge ikke var helt det store for meg, men synes allikevel det er veldig greit å skrive litt innimellom. Så da skriver jeg og oppbevarer det her til jeg eventuelt får kjøpt meg en dagbok eller noe, som jeg kan kan "overføre" det til.

Håper dere har hatt en fin påske forresten :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar