fredag 9. mars 2012

Søtkick

Fredag , jeg tror det må være den beste dagen i hele uka. Helst fordi man vet at man har hele helgen foran seg. Men , når lørdagskvelden kommer, så blir man nesten litt deppa - for da er jo helgen over? Jaja. Helg er deilig uansett.
Jeg tilbringer kvelden min alene, og synes det er helt ok! Samboeren min fikk besøk av et par kompiser istad og tok noen øl før jeg kjørte dem på quiz. En glimrende mulighet til at jeg kan kose meg litt ekstra ;-)   Hittil har jeg kost meg med oppskåret frukt og vaniljesaus mens jeg har sett på The voice. Dessuten fikk jeg en diger plate med kvikk lunsj også, så jeg er storfornøyd!

Det har egentlig gått litt i ett i ettermiddag, selv om formen ikke har vært på topp som sagt - så jeg har ikke rukket å kjenne etter om det sparket noe særlig i magen min på noen timer. Satt meg ned, og begynte å bekymre meg så smått. Men jeg lover dere , det skulle ikke mer enn et par skjeer med frukt og vaniljesaus til før jenta vår begynte å danse der inne igjen, så da er det jo ingen grunn til bekymring da.
Vet ikke helt hvor bra det er at jeg har begynt å få lyst på alt mulig søtt, for fram til nå har jeg jo egentlig ikke hatt noe mer lyst på godteri enn vanlig osv. Men nå kunne jeg tenkt meg en diger 200 grams sjokoladeplate hver eneste dag (det skjer ikke altså!!!). Ikke bra, ikke bra. Får trøste meg med at flere mine venninner spiste tre ganger så mye godteri og usunne greier enn meg, og de har da friske unger.
Litt må man vel kunne unne seg, uten å få dårlig samvittighet?




//google.no







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar