torsdag 8. mars 2012

Emmaljunga Edge Duo Combi

Som jeg skrev i forrige innlegg er tiden inne for å bestemme hvilken barnevogn som skal i hus. Vi har vel egentlig bestemt oss for at det blir Emmaljunga Edge Duo Combi vogn. Men herlighet så mange flotte design det er å velge i mellom. Barnefar har falt litt for en lys mondial duo vogn, men siden jeg jobber i barnehage og vet hvor upraktisk dette er senere (enda denne var i skinn), så tror jeg nesten at jeg får vilja mi denne gangen.

Capri Creme


Brown Flowers


PP Black/Pink


PP Khaki



Capri Black


Se så mange flotte vogner!
Jeg kan være enig med min kjære om at de lyse vognene er utrolig fine, for det er de virkelig. For meg akkurat nå heller det mest mot Brown Flowers eller Capri Black. Men jeg er veldig opptatt av at vi skal ha noe å si begge to, at selv om det er jeg som har prinsessa i magen og jeg som kjenner mest på det å være gravid akkurat nå, så er det ikke jeg som skal bestemme alt.
Må jo ærlig innrømme det at man føler seg litt alene noen ganger, for hvordan i all verden skal man klare å forklare en av det motsatte kjønn eller venninner eller ja .. som aldri har vært gravide før,  hvordan man har det/føler seg?

2 kommentarer:

  1. utrolig mange fine design/farger ja..Brown flowers er lekker:) Vi gikk selv for vanlig svart fordi det er enklest å kombinere med alle farger man vil, også tror jeg kansje jeg hadde blitt fortere lei de andre sånn når nummer 2 skal komme etterhvert. Nei, valget er ikke leett :) Men bare at man vil ha emmaljunga sin edge, er jo et godt valg i seg selv;=)

    SvarSlett
  2. Sant det du sier. Har tenkt tanken på bare vanlig svart selv. Er jo ganske dyre vogner , så får tro de holder til to unger :) Får se hva det blir .. Begynner å haste litt, med tanke på å få bestilt den. Godt man har 9 måneder på å forberede seg sier bare jeg :)

    SvarSlett