fredag 9. mars 2012

God morgen

..eller er det en god morgen?
Jeg for min del er hjemme på tredje dagen idag, noe som er utrolig kjedelig. Men jeg skal kanskje ikke klage. Hittil i svangerskapet har jeg ikke hatt veldig mange fraværsdager, kun en dag i ny og ne, noe man bare må regne med. Jeg har 80% stilling i barnehage pluss at jeg jobber noen helger på et sykehjem her jeg bor, så legen min begynte allerede for en måned siden å mase om sykemelding, noe jeg er sterkt imot ! Her skal det jobbes så lenge jeg klarer. Kollegene mine både i barnehagen og på sykehjemmet har vært utrolig flinke til å tilrettelegge for meg, og til å spørre hvis jeg ser sliten ut osv, det tror jeg er gull verdt i et svangerskap.
Men , jeg har vel kanskje innsett at jeg ikke klarer like mye som før lenger.. Så vi får se hva legen sier da jeg skal på kontroll igjen den 28. 100% sykemelding nekter jeg ihvertfall.



//google.no
Ja , så absolutt spør du meg. Det er ikke mye som skal til for at vi gravide skal klare enda litt lenger. Her kommer det mye an på arbeidsplassen! De fleste vil heldigvis ha sine gravide i jobb så lenge som mulig :-)




Ellers har jeg vært mye våken i natt. Er en del plaget med mareritt og/eller merkelige drømmer. Har lest litt om det , og funnet ut at det slettes ikke er unormalt.
Dessuten har lillegull vært mye våken hun også, så jeg har egentlig bare ligget og kost meg med sparkene hennes da jeg har vært våken selv. Selv om det har blitt en del av hverdagen og både kjenne og se at hun sparker , så synes jeg det er like rart hver gang. Det er overhode ikke slik jeg hadde forestilt meg at det skulle kjennes ut, men det er en veldig god følelse <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar