torsdag 26. april 2012

Innkjøp

Tro det eller ei, i dag har virkelig pappa'n i huset her overrasket meg veldig. Jeg stresser og stresser med tanke på at det er 2 måneder igjen til termin, og det er for det meste jeg som har stått for innkjøp så langt. Men ... Idag satt jeg og så over vippestol og babygym som vi hadde snakket om for en stund siden, og jeg hadde tenkt til å bestille. Flaks for meg kom kjæresten bak meg i det jeg drev og skulle legge det til i handlekurven, og prøvde først på en eller annen dum unnskyldning for hvorfor jeg ikke skulle kjøpe det. Det endte med at han måtte vise meg ordrebekreftelsen på at han hadde bestilt det samme i går, men at han hadde tenkt til å overraske meg. 





Obaby vippestol cream fra www.miinto.no


Tiny love gymini tiny princess også fra www.miinto.no


Men ikke nok med det, han slo jammen meg til og bestilte babycall også. Så ettersom jeg har skjønt ble det altså denne: 


Motorola MBP 33


Så nå er jeg rimelig fornøyd. Om få uker kan vi reise å hente vogna vi har besilt pluss stellekommoden også. Jeg vet ikke om jeg har vist hvilken vogn det ble til slutt? Det ble ikke brown flowers som jeg hadde håpet på, men vi ble til slutt enige om denne:


Emmaljunga edge duo khaki

Jeg har i hvertfall roet meg ned et par hakk nå når jeg vet at alle de store tingene er i orden, og at det vi egentlig mangler er bleier og stelleprodukter pluss ammeting til meg. Dèt er en god følelse det :-) Stresset har tatt litt overhånd i det siste. Er bare så redd for at ikke alt er klart til frøkna vår kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar